Avalon » Serie komiksowe » Annihilation: Conquest - Quasar » Annihilation: Conquest - Quasar #3

Annihilation: Conquest - Quasar #3

Postacie
Zapowiedź

Córka Kapitana Marvela kontynuuje swoją misję, jednocześnie próbując radzić sobie z odpowiedzialnością, jaka ciąży na niej po przyjęciu tożsamości Quasara. Czy Phyla-Vell może ufać tajemniczemu głosowi, który ją wysłał w podróż... I co się stało z jej dziewczyną, Moondragon?

Cytat

Moondragon: "It's all right; you don't have to say it. I know what this means for us… And I understand."

Quasar: "Heather, if I do leave you, it'll be over something important. Like your annoying tendency to steal the blankets at night."

Streszczenie

Zaskoczona Quasar odkrywa, że chociaż Heather zmieniła się w ogromnego smoka, wciąż pozostaje sobą i mogą się kontaktować telepatycznie. Każe jej oszczędzać energię Quantum Bands, a sama zajmuje się atakującymi Phalanx, wyjaśniając przy tym, co tak naprawdę się stało. Nawet mimo swojej śmierci i odrodzenia, nie uwolniła się od wpływu demonicznego smoka, a bóle głowy, które miewała ostatnio, były symptomami jego rosnącej potęgi. Kapłani Pama powiedzieli jej, że nie może pokonać demona, ale może go kontrolować, jeśli pogodzi się z wewnętrzną ciemnością i stanie się jego awatarem w świecie fizycznym. Początkowo Phyla uważa, że to wspaniała wiadomość, ale gdy dowiaduje się, że Heather nie może wrócić do swojej ludzkiej postaci stwierdza, że powinna była ją uprzedzić wcześniej. Moondragon mówi, że chciała to zrobić, ale zabrakło jej czasu. W obecnej sytuacji nie będzie miała jej za złe, jeśli Phyla ją opuści, ale ta po krótkim zastanowieniu oświadcza, że nic takiego nie zamierza robić, bo skoro wciąż mogą dzielić intymną więź telepatyczną, nic tak naprawdę się nie zmieniło. Obejmują się jeszcze raz i wyznają sobie miłość, po czym ruszają w dalszą drogę.

Podążając za śladem energetycznym wybawiciela, trafiają wkrótce na planetę Morag IV. Ponieważ tu kończy się trop, mają nadzieję, że odnajdą wreszcie osobnika zdolnego zatrzymać podbój imperium Kree, jednak Moondragon konsekwentnie przypomina Quasar, żeby oszczędzała energię i oferuje się zanieść ją na miejsce na własnym grzbiecie. Za wielką wydmą trafiają na ogromną konstrukcję, która może być siedzibą wybawcy. Mają nadzieję, że dotarły tu przed Super-Adaptoidem, ale szybko okazuje się, że są w błędzie, bo przeciwnik już tu jest i zastawił na nie pułapkę. Atakuje je z zaskoczenia, wykorzystując moc Thora i potężnym wyładowaniem strąca z nieba. Z zadowoleniem stwierdza prawdopodobieństwo śmierci rzędu 92%, więc oddala się, by zająć się wybawicielem.

Phyla budzi się nagle w jakimś namiocie, otoczona przez obcych. Najpierw pyta, gdzie jest jej partnerka, a gdy nieznajomi pokazują jej Moondragon, śpiącą na podwórzu, przeprasza za swoją gwałtowną reakcję i dziękuje za pomoc. Starzec pyta, czy to ona jest czarodziejem, o którym słyszał, ale ona odpowiada, że przybyły tu, by go odnaleźć i w pośpiechu budzi Heather, bo czas ucieka. Przed odlotem, pyta swojego wybawcę o imię, a gdy ten się przedstawia, radzi mu zebrać ludzi i uciekać stąd jak najszybciej.

Wkrótce, Quasar i Moondragon wracają do wieży i zastają wywarzone drzwi. Zgadując, że to sprawka Adaptoida, ostrożnie wchodzą do środka. Ich uwagę przykuwają napisy w różnych językach, które pokrywają ściany, a posuwając się w głąb, trafiają na ciała przedstawicieli różnych ras, którzy tu zginęli. Trafiają też na różne stwory, które pilnują konstrukcji i zaczynają się zastanawiać, czy tajemniczy zbawiciel jest twórcą tego wszystkiego, czy może więźniem. W tym momencie, atakuje je ogromny wąż, który najwyraźniej przetrwał starcie z Adaptoidem. Moondragon postanawia sama się nim zająć i szybko zabija go, zionąc mistycznym ogniem. Phyla jest pod wrażeniem jej potęgi i cieszy się tym bardziej, że zostały jej zaledwie trzy naładowane klejnoty. Dzięki nim, wyczuwa potężną obecność na szczycie wieży, więc czym prędzej ruszają w tym kierunku, jednak gdy docierają na miejsce, zastają Super-Adaptoida, który uwięził wybawcę w techno-organicznym kokonie. Telepatyczna sonda Heather odkrywa, że osobnik wewnątrz kokonu żyje i walczy z asymilacją, więc Quasar rusza do ataku. Gdy tylko uwalnia moc Bransolet, odzywają się w niej mordercze instynkty Annihilusa, ale Adaptoid i tak nic sobie nie robi z tego ataku. Ostrzega też, że przygotował się na ich powrót i kazał swoim oddziałom otoczyć wioskę tubylców, by zmusić ich do wyboru między ratowaniem niewinnych, a walką z nim. Phyla nie waha się i rusza z pomocą wieśniakom, chociaż Annihilus w jej głowie podpowiada, że oni nic nie znaczą. Moondragon rusza jej z pomocą, a Adaptoid już cieszy się ze zwycięstwa.

Widząc, że tubylcy za wszelką cenę zamierzają bronić swojej wioski przed atakiem Phalanx, Phyla postanawia zrobić co w jej mocy, by ich ocalić. Rusza do przodu i atakuje pełną mocą, zmieniając oddział Phalanx w proch. Kiedy pył opada, a wieśniacy cieszą się ze zwycięstwa, jej nie jest do śmiechu, bo ten ostatni wybuch pochłonął resztki energii Quantum Bands.

Autor: Gil Galad

Galeria numeru

Annihilation: Conquest - Quasar #3 Annihilation: Conquest - Quasar #3

Imię i nazwisko:
Inne pseudonimy:
Opis:
Moce:
Avalon marvelcomics.pl jest nieoficjalną stroną poświęconą komiksom wydawnictwa Marvel.
Prawa autorskie do wszelkich postaci i grafiki - o ile nie napisano inaczej - należą do firmy Marvel i jej podmiotów.
Wszelkie materiały oryginalne © 2002-2021 Avalon marvelcomics.pl Kopiowanie tekstów bez zgody autorów jest zabronione.