Amazing Spider-Man #676
Postacie
- * Dr. Octopus , Rhino , Sandman , Chameleon , Electro , Mysterio
- * MODOK , Red Ghost , Mad Thinker , Wizard
Zapowiedź
Sinister Six powracają. Co porabiała szóstka złoczyńców, gdy Nowy Jork opanowały pająki? Wszystko to prowadzi do genialnego planu dr Octopusa.
Cytat
M.O.D.O.K. do Doctora Octopusa: "Yours is the superior intelect."
Streszczenie
Tajna, podwodna kwatera Sinister Six. Electro i Mysterio pomagają Octopusowi przetransportować jego bezwładne ciało do nowej, potężniejszej zbroi.
W pomieszczeniu obok, Sandmani Rhino ćwiczą, by pozostać w formie. Szczególnie Marko wydaje się być bardzo skoncentrowany. Jak sam mówi, dość ma porażek, a Doctor obiecał mu, że odzyska Kemię.
Członkowie Sinister Six zbierają się w pokoju, gdzie na monitorze przemawia Chameleon. Melduje on, że zinfiltrował Intelligencię i - jak podejrzewał Dock Ock - ta wkrótce wypróbuje swoją nową broń.
Tymczasem w Rosji Winter Guard próbuje złapać Red Ghosta. Ale atakując opuszczoną fabrykę samochodów, wpadają w pułapkę. Intelligencia aktywuje swoją broń. Promień trafia w fabrykę, wyrzucając jej resztki - wraz z członkami Winter Guard - na orbitę.
Biegun Północny. Członkowie Intelligenci świętują pomyślny test Zerro Cannon. Zabawę przerywa atak Octopusa i jego kompanów. Widząc piątkę atakujących, Thinker demaskuje Chameleona w przebraniu Klawa. Ten jednak ucieka, niszcząc przy okazji psioniczny miotacz MODOKa.
Kiedy wszyscy wokół walczą, Octopus rzuca wyzwanie MODOKowi. Będzie to walka umysłów, w której zagrają w szachy wykorzystując Zerro Cannon i swoich towarzyszy jako pionki.
Sinister Six zdaje się przegrywać. W wirze walki Rhino z pogardą dla swojego życia walczy z androidem, Thinker pozbawia mocy Electro, a Red Ghost trafia z broni Mysterio. Jedynie Wizard i Sandman nie walczą – ich przynależność do Frightful Four jest dla nich ważniejsza. Nagle Wizard zostaje trafiony z działa i wylatuje na orbitę.
Pozbawiony mocy Electro pokonuje w zwykłej walce Thinkera i wrzuca go w promień Zerro Cannon. Rhino dorzuca tam androida. Okazuje się, że Mysterio nie włączył się fizycznie do walki. Zajęty potyczką z jego iluzjami Red Ghost nie zauważa, kiedy sam dostaje się w promień broni.
Octopus ogłasza swoje zwycięstwo. Daje jednak szansę MODOKa – ten przyznaje, że inteligencja Octaviusa jest większa i w ten sposób oszczędza siebie i resztę swoich ludzi.
Sinister Six odnosi zwycięstwo i ratuje świat. Tylko po to, aby sami mogli go podbić.