Avalon » Serie komiksowe » Iron Man 2.0 » Iron Man 2.0 #10

Iron Man 2.0 #10

Iron Man 2.0 #10

"The Palmer Addley Infection" - part 3

Postacie
Zapowiedź

Walka War Machine'a z jego największym wrogiem zbliża się ku końcowi! Niekontrolowane ataki terrorystyczne stawiają świat na krawędzi globalnego konfliktu. Jak Rhodey powstrzyma złoczyńcę, który jest jednocześnie wszędzie i nigdzie?

Streszczenie

Tydzień temu. Kaylie Harrison spotyka się z agentem rządowym, Reichem, w sprawie Andrew Palmera. Ten wyjaśnia, że Andrew był młodocianym geniuszem o niezwykłym potencjale, był jednak również niebezpieczny, dlatego nie mogli mu pozwolić na przeżycie. Już w wieku piętnastu lat zdał na prestiżowe studia w MIT, w wolnym czasie budując roboty w garażu ojca. Został wydalony z uniwersytetu, gdy podczas prezentacji jego wynalazek zniszczył urządzenia pozostałych studentów, o mało nie doprowadził do zawalenia się budynku i rozbił się o auta dwóch z profesorów – co chłopak uznał za sukces. Wtedy skontaktowali się z nim przedstawiciele rządu, proponując mu praktyki w placówce, w której wkrótce później rozpoczął strzelaninę. Oczywiście była to tylko przykrywka, dzięki której chłopak mógł zniknąć z oczu. Gdy Andrew Palmer zginął, narodził się Palmer Addley. Pracował dla DARPA przez osiem lat, a jego ostatni projekt opierał się na nanotechnologii i wirusologii. Geniusz nie pozostawił jednak po sobie żadnych notatek, dlatego nie mogą być pewni, co takiego planował. Reich stwierdza, że był "opiekunem" Palmera przez całe te osiem lat, a że nie ma własnej rodziny, zawsze myślał o geniuszu jak o swoim synu, dlatego był zawiedziony, gdy usłyszał o jego śmierci. Żegnając się z Kaylie nagle całuje ją, nie mając nawet pojęcia, czemu to zrobił – tym samym przenosząc na nią nanowirusa.

Teraz. Zmierzający ku Sydney War Machine pyta, jak wygląda sytuacja, Suzi Endo informuje go więc, że kapral Garcia zginął w akcji. Był również dawną organów, a po jego śmierci pobrano od niego aż siedem narządów. Starają się odizolować ludzi, którzy weszli z nimi w kontakt, kobieta stwierdza jednak, że jest już za późno, by powstrzymać rozwój epidemii. Specjaliści w Mackelroy próbują zwalczyć wirusa w ciele Judith. Ten przystosowuje się do wszystkiego, na co mogą wpaść. Hoyer i Zelinsky natomiast znajdują się w stanie krytycznym i nie wiadomo, czy przeżyją.

War Machine w końcu dociera do Australii, gdzie staje do walki z kolejnym robotem. Udaje mu się go rozerwać na kawałki, te jednak zaczynają lewitować i kontynuują walkę. Rhodes powala je impulsem elektromagnetycznym. Suzi kieruje go ku następnemu celowi – Guangzhou w Chinach, gdzie kolejny robot atakuje miejscowy szpital. Ostrzega przy tym, że nie będzie mógł tym razem wykorzystać impulsu – w szpitalu jest zbyt wiele urządzeń, które mógłby za jego pomocą uszkodzić. Rhodey obiecuje więc, że znajdzie inny sposób.

Na lotnisko O'Hare w Chicago dociera kolejny podróżny. Zostaje sprawdzony przez ochronę, po czym staje wśród tłumu ludzi obserwujących rozwój sytuacji na telebimach, w pewnym momencie kaszląc na jednego z widzów i zarażając go nanitami.

War Machine dociera do Guangzhau, gdzie, z pomocą kamuflażu, zachodzi robota od tyłu i porywa go na orbitę, gdzie rozrywa go repulsorami. Wtedy Suzi wysyła go do Hanoi.

Na lotnisku O'Hare zarażony nanitami podróżnik nagle opada na kolana, nie mogąc złapać oddechu, po czym eksploduje, opryskując ludzi wokół krwią. Ci po chwili zaczynają kłócić się między sobą i w końcu nawzajem się atakują.

Po pokonaniu kolejnego robota James pyta o następny cel. Suzi mówi, że otrzymuje dziwne informacje na temat lotniska O'Hare, gdzie wysyła przyjaciela. Przyjrzawszy się wieściom na ten temat stwierdza, że taki był właśnie ostateczny cel Palmera Addley'a – całkowity chaos. Przebijając się przez okna do wnętrza lotniska War Machine odkrywa, że ogarnięci szałem podróżni próbują się nawzajem pozabijać.

Autor: S_O

Galeria numeru

Iron Man 2.0 #10 Iron Man 2.0 #10 Iron Man 2.0 #10 Iron Man 2.0 #10 Iron Man 2.0 #10 Iron Man 2.0 #10

Imię i nazwisko:
Inne pseudonimy:
Opis:
Moce:
Avalon marvelcomics.pl jest nieoficjalną stroną poświęconą komiksom wydawnictwa Marvel.
Prawa autorskie do wszelkich postaci i grafiki - o ile nie napisano inaczej - należą do firmy Marvel i jej podmiotów.
Wszelkie materiały oryginalne © 2002-2020 Avalon marvelcomics.pl Kopiowanie tekstów bez zgody autorów jest zabronione.