Avalon » Serie komiksowe » Iron Man 2.0 » Iron Man 2.0 #2

Iron Man 2.0 #2

Iron Man 2.0 #2

"Palmer Addley is Dead" - part 2

Postacie
Zapowiedź

Nowa misja. Nowa zbroja. Nowy Iron Man! James Rhodes to War Machine, najbardziej zaawansowana jednoosobowa broń konwencjonalna. Ale wojny nie są już tym, czym były. Kiedy Rhodey stanie twarzą w twarz z tajemniczym wrogiem, nie będzie mógł strzelać, używać bomb, czy nawet widzieć. Będzie zmuszony ewoluować… lub zginąć.

Streszczenie

Baza Camp Victory w Bagdadzie. Miejscowa kobieta podchodzi do bramy, gdzie pada na kolana, ujawniając kamizelkę-bombę. Żołnierze wzywają saperów, a ci zdejmują bombę z ciała kobiety, która tłumaczy, że została zmuszona do zaatakowania placówki. Jeden z saperów nie może się nadziwić amatorską robotą terrorystów – nie dość, że kobieta nie miała szans dostać się do bazy i dokonać jakichkolwiek poważnych zniszczeń, to jeszcze na liczniku zostały przeszło cztery minuty. Gdy jego kompan zastanawia się, gdzie bezpiecznie zdetonować ładunki, żołnierz sięga po kamizelkę, zakłada ją, i, ogłaszając, że Palmer Addley nie żyje, pędzi w kierunku jednego z budynków. Po chwili następuje eksplozja.

Suzi Endo prowadzi prelekcję na temat rozwoju rynku internetowego w Chinach, gdy nagle przez okno do sali wpada War Machine, ogłaszając, że potrzebuje jej pomocy. Kobieta stwierdza, że jest w połowie prezentacji i każe mu czekać.

Wkrótce później. Suzi pyta, w czym może pomóc Jimowi, ten więc wyjaśnia, że właśnie zginęło czterdziestu siedmiu amerykańskich żołnierzy. Kobieta mówi, że nie zamierza znowu mu pomagać w akcjach odwetowych, gdy jednak bohater zapewnia, że nie o to mu chodzi, Suzi daje mu pięć minut.

Wkrótce później. W gabinecie Suzi Rhodes łączy się z Kaylie, z której pomocą tłumaczy przyjaciółce, co wydarzyło się w Bagdadzie. Endo domyśla się, że potrzebują jej pomocy w znalezieniu sprawców i pyta, jaki bomba miała detonator. Gdy dowiaduje się, że była ona podłączona do telefonu komórkowego, z którego nie wykonano jednak żadnych telefonów, kobieta szuka miejsca zakupu, a następnie przeszukuje bazy danych w poszukiwaniu telefonów wykonanych w okolicy sklepu krótko po zakupie. Odnajduje obiecującą rozmowę, po czym ogłasza, że sprawca znajduje się obecnie w Rosji. Jim dziękuje przyjaciółce za pomoc, po czym stwierdza, że w swojej nowej posadzie w Mackelroy nie ma żadnych znajomych twarzy i nikogo, komu mógłby zaufać. Dodaje, że Suzi przydałaby mu się tam, ta jednak zauważa, że lot do Rosji zajmuje trochę czasu i wygania przyjaciela z gabinetu.

W locie War Machine kontaktuje się z Zelinskym, upewniając się, że skontaktował się z Dmitrim Bukharinem i poinformował go o sytuacji. Ten jednak jest bardziej zainteresowany szczegółami związku Jima z Suzi. Rhodey każe mu więc nie wtrącać nosa i ląduje u celu podróży – starej bazy wojskowej. Przebija się do środka, gdzie odnajduje ciała całego personelu przybite do ścian gigantycznymi kołkami. Zauważa wtedy, że ktoś zaczyna uciekać, rusza więc w pogoń. Nagle jego zbroja zostaje zhackowana, a on sam pada na ziemię. Uciekinier każe herosowi wrócić do swego pracodawcy i poinformować go, że Palmer Addley nie żyje, po czym znika. Z próbującym podnieść się Rhodesem łączy się Suzi, która informuje go, że został zaatakowany na dwa sposoby – podczas, gdy nanity-pasożyty wyssały praktycznie całą energię z jego pancerza, do jego systemów wdarł się złośliwy wirus, który uniemożliwia restart. Każe przyjacielowi uciekać, ten jednak, w związku z tym, że działa jedynie awaryjny system hydrauliczny, ledwo może się ruszyć. Udaje mu się dostać do drzwi pomieszczenia, gdy następuje nuklearna eksplozja.

Jakiś czas później. Nadlatujący śmigłowiec odnajduje pośrodku krateru ledwo trzymającą się w jednym kawałku zbroję War Machine'a.

Autor: S_O

Galeria numeru

Iron Man 2.0 #2 Iron Man 2.0 #2 Iron Man 2.0 #2 Iron Man 2.0 #2 Iron Man 2.0 #2 Iron Man 2.0 #2 Iron Man 2.0 #2

Imię i nazwisko:
Inne pseudonimy:
Opis:
Moce:
Avalon marvelcomics.pl jest nieoficjalną stroną poświęconą komiksom wydawnictwa Marvel.
Prawa autorskie do wszelkich postaci i grafiki - o ile nie napisano inaczej - należą do firmy Marvel i jej podmiotów.
Wszelkie materiały oryginalne © 2002-2019 Avalon marvelcomics.pl Kopiowanie tekstów bez zgody autorów jest zabronione.