Avalon » Serie komiksowe » Steve Rogers: Super-Soldier » Steve Rogers: Super-Soldier #4

Steve Rogers: Super-Soldier #4

Postacie
Zapowiedź

W obliczu planów sprzedaży serum superżołnierza na czarnym rynku Steve Rogers musi podjąć wielkie ryzyko, by uniemożliwić terrorystom tworzenie własnych armii superludzi.

Streszczenie

Machinesmith w ciele szefa ochrony opowiada potencjalnym kupcom historię serum superżołnierza. Dotychczas nikomu nie udawało się jej odtworzyć, aleon tego dokonał. Teraz oferuje je zebranym na strzeżonym lotnisku ludziom.

W mieście Steve jedzie powstrzymać szaleńca. Łączy się z Beastem. Największy ich problem to sposób powstrzymania Machinesmitha przed przesłaniem swojej świadomości do dowolnego elektrycznego urządzenia. Rogers musi podjąć to ryzyko, ponieważ nie może dopuścić do sprzedaży serum. Hank ma pomysł, ale będą potrzebowali do tego pomocy pani Erskine. Prosi robota, aby podpięła się do komputera, a on wprowadzi w jej program kilka zmian.

Na lotnisku aukcja trwa w najlepsze. Do strażnika przy bramie podjeżdża samochód. Za jego kierownica siedzi Anita. Udając ważną panią dyrektor żąda wpuszczenia jej do środka. Przestraszony żołnierz wpuszcza ją, ale po chwili postanawia poinformować o tym przełożonych. Tymczasem samochód parkuje, a z bagażnika wychodzi Steve. Kobieta-robot ma wiele wątpliwości, ale mimo to obiecuje wykonać swoje zadanie. Para rozdziela się. Na aukcji Machinesmith dostaje przez radio informację o pojawieniu się nieproszonych gości. Informuje swoich klientów, że czas uciekać. Jego ciało otwiera się i ze środka wychodzi bardziej znana forma. Natychmiast atakuje go Steve. Przy pomocy swojej energetycznej tarczy, bohater odcina głowę robotowi. Ten śmieje się z jego wysiłków, ponieważ przenosi swoją świadomość do pobliskiego robota bojowego i walka rozpoczyna się na nowo. Dzięki serii uników Steve doprowadza do wybuchu cysterny z paliwem. Doprowadza to do zniszczenia wszystkich urządzeń w budynku. Złoczyńca odkrywa, że sygnał satelitarny jest blokowany i nie może uciec. Na pole walki wchodzi Anita. Szaleniec szybko przenosi swoja świadomość do jej ciała. Okazuje się, że to pułapka. Pani Erskine została zaprogramowana tak, żeby wpuszczać sygnały do swojego systemu, ale ich nie wypuszczać. Po chwili robot eksploduje.

Następnego wieczoru Steve w swoim pokoju wspomina dawną miłość. Przerywa mu Sharon. Beast przygotował raport, ale wystąpiły pewne problemy. Okazuje się, że Machinesmith nie posiadał serum superżołnierza. Bohaterowie są mocno zdziwieni takim obrotem sprawy.

Tymczasem w Detroit w limuzynie spotykają się Jacob Erskine oraz Aloysius Thorndrake. Naukowiec osiągnął swój cel. Udało mu się odtworzyć serum. Dodatkowo zmylili Rogersa i pozwolili mu wierzyć, że jego misja się powiodła. Razem obserwują chłopca spacerującego po okolicy. To ich obiekt badań numer 12. Ma on taka samą historię jak Steve, co czyni z niego idealnego kandydata.

Autor: Spell

Galeria numeru

Steve Rogers: Super-Soldier #4 Steve Rogers: Super-Soldier #4 Steve Rogers: Super-Soldier #4 Steve Rogers: Super-Soldier #4 Steve Rogers: Super-Soldier #4 Steve Rogers: Super-Soldier #4 Steve Rogers: Super-Soldier #4 Steve Rogers: Super-Soldier #4

Imię i nazwisko:
Inne pseudonimy:
Opis:
Moce:
Avalon marvelcomics.pl jest nieoficjalną stroną poświęconą komiksom wydawnictwa Marvel.
Prawa autorskie do wszelkich postaci i grafiki - o ile nie napisano inaczej - należą do firmy Marvel i jej podmiotów.
Wszelkie materiały oryginalne © 2002-2019 Avalon marvelcomics.pl Kopiowanie tekstów bez zgody autorów jest zabronione.