Avalon » Serie komiksowe » Steve Rogers: Super-Soldier » Steve Rogers: Super-Soldier #3

Steve Rogers: Super-Soldier #3

Postacie
Zapowiedź

Wróg ujawnił się, ale problemy Steve'a dopiero się zaczynają. Rogers wrócił do fizycznego stanu sprzed przyjęcia serum i jest uwięziony w jaskini przeciwnika, walcząc o życie.

Streszczenie

Mały Steve Rogers wraca z książkami ze szkoły. Napotyka na grupkę łobuzów z klasy i jako kujon musi rzucić się do ucieczki. Zostaje trafiony kamieniem, więc pada na ziemię. Dzieciaki doskakują do niego i zaczynają maltretować. Pamięć strachu jaki nim zawładnął towarzyszy mu do dziś.

Teraz Steve pozbawiony super serum leży przywiązany do stołu operacyjnego. Roboty Machinesmitha dokonują potrzebnych mu pomiarów. Złoczyńca napawa się widokiem osłabionego wroga. Jacob wykonał za niego większość pracy związanej z udoskonaleniem serum jego dziadka. Niestety nie udało im się przeprowadzić pozytywnej próby. Dlatego Jacob zmienił nazwisko na Erskine aby zwabić Rogersa. Wykorzystał zdjęcia nieżyjącego profesora aby stworzyć robota, który stał się żoną dla naukowca. Teraz wykorzystają Rogersa, aby udoskonalić formułę, którą następnie zacznie sprzedawać na czarnym runku. Steve zaczyna się szarpać, więc szaleniec każe jednemu ze swoich goryli go ogłuszyć.

Rogers budzi się w celi. Drzwi ani drgną, więc zaczyna ćwiczyć, aby zabić czas. Nauczył się cierpliwości w wojsku. Nagle przed nim pojawia się hologram Machinesmitha. Informuje on więźnia, że serum jest gotowe. Złoczyńca wyjeżdża i Steve nie będzie mu już potrzebny. W tym momencie do celi wchodzi dwóch osiłków. Jeden z nich bierze za fraki bohatera i wyprowadza go, a drugi ze strzelbą idzie za nimi. Jego przeciwnicy popełnili błąd, zakładając, że bez serum jest nikim. Nie ma mięśni, ale ma swój umysł, doświadczenie i lata treningu. Na korytarzu wyślizguje się z koszulki, za którą ciągnie go klawisz i kopie drugiego w tchawicę. Szybko zabiera strzelbę i strzela przeciwnikowi z nogi. Drugi jest za blisko na strzał, więc Rogers podcina go i przewraca na ścianę. Jest bardzo zwinny, więc bez trudu unika ciosów, a następnie przy pomocy gaśnicy ogłusza mięśniaka. Biegnie do laboratorium, gdzie znajduje swoje ubranie oraz unieruchomionego robota Anity Erskine. Uruchamia go. Robot ma teraz wszystkie wspomnienia i jest jej bardzo przykro. Rogers chce jej użyć jako przewodnika po kompleksie. Nakłania ją, aby zaglądnęła w głąb swojej pamięci i zdobyła potrzebne mu informacje. Po chwili biegną do jednego z pokoi. Tam uruchamia ona ponownie maszynę, która pozbawiła bohatera mocy. Według niej złoczyńca zneutralizował działanie serum, ale go nie usunął. Jeżeli powtórzą proces to powinni być w stanie wszystko naprawić. Kiedy ochrona dociera na miejsce Rogers jest znów sobą. Na daje szans wrogom i po krótkiej walce jest po wszystkim. Zabiera kobietę ze sobą i w samochodzie prosi ja, aby powiedziała, gdzie Machinesmith może spotkać się z klientami. Nextin ma bazę koło lotniska. Steve w takim razie tam się udaje i prosi ją, aby pojechała z nim.

Autor: Spell

Galeria numeru

Steve Rogers: Super-Soldier #3 Steve Rogers: Super-Soldier #3 Steve Rogers: Super-Soldier #3 Steve Rogers: Super-Soldier #3 Steve Rogers: Super-Soldier #3 Steve Rogers: Super-Soldier #3 Steve Rogers: Super-Soldier #3 Steve Rogers: Super-Soldier #3

Imię i nazwisko:
Inne pseudonimy:
Opis:
Moce:
Avalon marvelcomics.pl jest nieoficjalną stroną poświęconą komiksom wydawnictwa Marvel.
Prawa autorskie do wszelkich postaci i grafiki - o ile nie napisano inaczej - należą do firmy Marvel i jej podmiotów.
Wszelkie materiały oryginalne © 2002-2019 Avalon marvelcomics.pl Kopiowanie tekstów bez zgody autorów jest zabronione.