Avalon » Serie komiksowe » Realm Of Kings: Imperial Guard » Realm Of Kings: Imperial Guard #2

Realm Of Kings: Imperial Guard #2

Postacie
Zapowiedź

Straż Imperialna, niechętnie współpracująca ze Starjammerami, wyrusza do Wyrwy, aby przekonać się, czy Black Bolt i Vulcan rzeczywiście zginęli.

Cytat

Ch'od: "You don't touch anything. Anything. Do you understand? You touch something, I snap off your head. Touch something again, I twist your head off and lay my eggs inside your torso.

Streszczenie

Mostek "Starjammer". Czas misji: siedem minut. Ch’od wymienia uprzejmości z Mentorem, po tym jak ten zmodyfikował ustawienia statku, które jak się okazało znacznie zwiększyły jego wydajność, co jednak nie poprawiło nastroju Sauryda. Mentor demonstruje swoją wysoką inteligencję oraz obszerną wiedzę, zarówno w kwestiach technicznych, jak i fizjonomicznych. W końcu, statek jest gotowy do odlotu. Nastroje są różne. Fang narzeka na towarzystwo piratów, natomiast Oracle radzi Neutronowi, by udał się do swojej "szczęśliwej planety", tak jak robili to już wcześniej, podczas sesji terapeutycznych i uspokoił się. Imperator Kallark poprzez hologram informuje ich, że za chwilę wystartują i udadzą się w podróż do Wyrwy, w niezbadaną Strefę 48. W Strefę, w której wykryto energetyczny sygnał, mogący zagrozić całemu Imperium. Przypomina, że w Wyrwie czas i miejsce są uszkodzone. "Starjammer" startuje.


Chandilar, stolica Imperium. Kanclerz Araki informuje Kallarka o odlocie "Starjammera" oraz o zaplanowanych spotkaniach w dniu dzisiejszym. Niespodziewanie pojawia się Gorgon, który zniecierpliwił się czekaniem na audiencję. Przemawia w imieniu królowej Medusy, która chce wiedzieć, co zamierza uczynić Imperator ze zbuntowanymi planetami. Kallark przypomina mu, że obaj są żołnierzami, którzy jeszcze nie przywykli do nowych stanowisk, dlatego jeszcze tym razem wybaczy mu jego nieodpowiednie zachowanie w stosunku do osoby władcy. Wie, że Shi'ar są pod panowaniem Kree, jednak przestrzega, iż traktowanie ich z pogardą może bardzo pogorszyć panujące stosunki. Zapewnia, że odpowiednie kroki już zostały podjęte w związku z buntownikami. Na zakończenie pyta Gorgona, czy brakuje mu bycia żołnierzem.


Wyrwa. "Starjammer" jest atakowany przez stworzenia przypominające meduzy. Jeden z nich przedostaje się do wnętrza statku. Ch'od nakazuje Warstarowi otworzenie ognia. Mentor sprzeciwia się i rozkazuje, by otoczyć napastnika polem siłowym. Tłumaczy, że unieruchomione, pochłonie własną energię i imploduje, co też się staje. Według niego są to pasożyty, które żerują na energii elektrycznej. Jego zdaniem powinni opuścić osłony i wyłączyć silniki. Kiedy statek przechodzi na "cichy bieg", stworzenia tracą zainteresowanie i odlatują.


Dziesięć minut później. Hussar i Fang rozmawiają o Razie. Wspominają, iż podczas wojny był on pretorianinem w armii Vulcana, kiedy to był opanowany przez symbionta. Zauważają go w centrum medycznym. Wpatruje się on w swojego byłego prześladowcę. Tłumaczy Ch'odowi, iż będąc pod jego kontrolą musiał robić straszne rzeczy. Nigdy nie zapomni ulgi, gdy symbiont został usunięty. Ch'od przypomina mu, że powodem dla którego zabrali go ze sobą, jest wyrzucenie go w najciemniejszą mgławice jaką znajdą, by zakończyć całą sprawę.


Na mostku sensory odbierają sygnał. Do ich pozycji zbliża się statek. Ch'od nakazuje podniesienie osłon. Po chwili wyłania się potężny organiczny statek, który od razu rozpoczyna ostrzał. Jest on na tyle skuteczny, że "Starjammer" traci moc i zostaje wchłonięty.


Starbolt, Flashfire, Smasher i Oracle wyruszają na zwiad. Telepatka nie wykrywa śladów załogi, tylko niewyraźne echo czegoś żywego, tak jakby znajdowali się w ciele, które właśnie wygasło. Nagle ze ścian zaczynają pojawiać się dziesiątki dziwnych stworzeń i atakują ich. Grupa wycofuje się i odnajduje załogę statku. Okazuje się, że jest ona martwa i została użyta jako element konstrukcyjny. Oracle stwierdza, że zginęli oni wiele lat temu, a sami znajdują się wewnątrz zwłok. Tłumaczy, że atak na nich był formą zaprogramowanej obrony, zwykłym tikiem zanikającego systemu nerwowego a jedynymi żywymi organizmami są padlinożercy oraz bakterie, które przygotowują się do strawienia całego statku i ich wraz z nim.

Autor: Sc0agar4k

Galeria numeru

Realm Of Kings: Imperial Guard #2 Realm Of Kings: Imperial Guard #2 Realm Of Kings: Imperial Guard #2 Realm Of Kings: Imperial Guard #2 Realm Of Kings: Imperial Guard #2 Realm Of Kings: Imperial Guard #2 Realm Of Kings: Imperial Guard #2 Realm Of Kings: Imperial Guard #2 Realm Of Kings: Imperial Guard #2

Imię i nazwisko:
Inne pseudonimy:
Opis:
Moce:
Avalon marvelcomics.pl jest nieoficjalną stroną poświęconą komiksom wydawnictwa Marvel.
Prawa autorskie do wszelkich postaci i grafiki - o ile nie napisano inaczej - należą do firmy Marvel i jej podmiotów.
Wszelkie materiały oryginalne © 2002-2020 Avalon marvelcomics.pl Kopiowanie tekstów bez zgody autorów jest zabronione.