Avalon » Serie komiksowe » Punisher: Noir » Punisher: Noir #2

Punisher: Noir #2

Punisher: Noir #2

"Punisher & Son"

Postacie
Zapowiedź

Frank Castle po przeżyciu horroru na polach bitwy I wojny światowej powraca do domu, by zobaczyć, że jego miasto jest pod kontrolą rodzin mafijnych, które wpływami dorównują rządowi. W odpowiedzi na jego wojnę przeciwko zbrodni dwóch płatnych zabójców rusza śladem Punishera: zabójca, którego twarz jest mapą do piekła, oraz największa i najtwardsza góra mięśni prosto z ulic Harlemu. Jigsaw i Barracuda wkraczają do akcji.

Streszczenie

Rok 1935. Policjanci oglądają miejsce masakry. W barze leży pełno trupów. Policjanci podejrzewają wojnę gangów. Wszystkie ofiary należą do mafii Holendra. Jedna z ofiar została nawet spalona żywcem. Na miejsce przybywa detektyw Soap. Według niego to robota jednego człowieka. Upieczony koleś prawdopodobnie został potraktowany miotaczem ognia, ponieważ podłoga nie jest osmalona. Ekspertyza powinna wykazać, że wszystkie kule są tego samego kalibru i pasują do tego samego rodzaju broni. Jego koledzy jednak nie wierzą w tę teorię. Wyjście policjanta z miejsca zbrodni obserwuje Punisher. Notuje w swoim dzienniku wojennym, że Soap zaczyna być problemem, który trzeba będzie rozwiązać.

Rok 1818. Frank jedzie po wojnie pociągiem do Anglii, skąd ma zostać przerzucony do USA. Leży sam w przedziale i usiłuje zasnąć. Aby nie przeszkadzało mu światło, zarzuca sobie na głowę kurtkę. Nagle ktoś go szturcha, żądając biletu. Castelione chce go spławić. Już kilkukrotnie pokazywał bilet i nie chce tego robić po raz kolejny. Facet stale go szarpie. Zaczyna rzucać żołnierzem po przedziale i obijać mu twarz. Kiedy Frank osuwa się na ziemię, może w końcu zobaczyć napastnika. To Russian, wielki dryblas, który może służyć za całą armię. Pod koniec wojny zaczął przyjmować dodatkowe roboty, byle tylko móc dalej zabijać. Amerykanin musiał strasznie kogoś wkurzyć, skoro wynajęli takiego zabójcę. Olbrzym dalej pomiata swoim przeciwnikiem. Po chwili Castelione zostaje rzucony w swoje rzeczy, skąd wyciąga nóż. Następnie wbija go w stopę napastnika. W odpowiedzi żołnierz zostaje wyrzucony przez okno. Kiedy Ruski wygląda za nim, dostaje kopa w twarz. Frank nie wypadł na ziemię, ale wspiął się na dach. Walka przenosi się na dach wagonu. Tam walczący przewracają się, ale to zabójca jest na górze. Wjeżdżają do tunelu, ale Rosjanin nie daje się nabrać na najstarszy numer świata i nie uderza potylicą w mur. Nie zauważa jednak, że Frank wsadził mu do gaci granat, który wyciągnął wcześniej ze swoich rzeczy razem z nożem. Kopniakiem wyrzuca napastnika na ziemię, który zostaje rozerwany na strzępu w wybuchu.

Rok 1928. Frank opowiada tę historię swojemu synowi. Podczas tej sytuacji był najbliżej śmierci. Trzeba być przygotowanym na wszystko, bo nie wiadomo, co los ma dla nas przygotowane. Dzieciak jest znudzony, bo słyszał to już milion razy. Za to chętnie posłuchałby słuchowiska w radiu o zamaskowanym mścicielu o pseudonimie Punisher. Czas na lekcję strzelania. Ojciec wyjmuje dwa pistolety ze swojej zbrojowni i razem idą na strzelnicę w piwnicy.

W swoim barze Dutch Schultz przyjmuje jednego ze swoich ludzi. Gangster chce porozmawiać o sposobie karania ludzi za porażki w sprawie Castelione. Obok szefa leży spora popielniczka pełna ludzkich palców. Problem w tym, że ludzie za bardzo się denerwują. Przykładowo jeden z nich stracił już kilka palców i nie może nawet utrzymać broni w ręku. Wstawili go więc do baru, aby nalewał drinki, ale z nerwów co chwilę tłucze szklanki. Dutch każe go wprowadzić. Kiedy tylko koleś staje w drzwiach, dostaje kulkę w łeb. Problem został rozwiązany. Teraz czas wymyślić, co zrobić z niesfornym weteranem, który nie chce płacić haraczu. Czas wynająć kilku mocniejszych zakapiorów. Pierwszym z nich będzie Barracuda. Ten czarny olbrzym pracuje dla gangu w Harlemie i rozwiązuje każdy problem, nawet jeśli musi przy tym zabić całą armię uzbrojonych kolesi. Drugi to Jigsaw. Załatwiał całą czarną robotę dla Capone w Chicago. Facet zawsze dostaje swój cel, nie ważne jak silnie jest strzeżony.

3 dni później obaj mordercy spotykają się pod kamienicą, w której mieszka rodzina Castelione. W środku panuje ciemność, a zza mebli wita ich Frank ze swoimi pistoletami.

W innej części miasta banda małych chuliganów idzie okraść kościół. Frank Junior nie chce się na to zgodzić. Kiedy jeden z chłopaków go obraża, Castelione daje mu w zęby i wraca do domu. Na miejscu pracuje już ekipa policyjna. Sprawę prowadzi detektyw Soap. Ze śladów wnioskuje, że było dwóch napastników. Jeden z nich był naprawdę wielki. Policjant znajduje dodatkowo długi blond włos. Była tu jakaś kobieta. W tym momencie do domu wchodzi młody Frank. Widzi ciało swojego ojca. Chłopak chciał się właśnie pochwalić, że rzucił gang. Junior kładzie się na ciało ojca z płaczem.

Autor: Spell

Galeria numeru

Punisher: Noir #2 Punisher: Noir #2 Punisher: Noir #2

Imię i nazwisko:
Inne pseudonimy:
Opis:
Moce:
Avalon marvelcomics.pl jest nieoficjalną stroną poświęconą komiksom wydawnictwa Marvel.
Prawa autorskie do wszelkich postaci i grafiki - o ile nie napisano inaczej - należą do firmy Marvel i jej podmiotów.
Wszelkie materiały oryginalne © 2002-2021 Avalon marvelcomics.pl Kopiowanie tekstów bez zgody autorów jest zabronione.