Avalon » Serie komiksowe » Punisher vol. 2 » Punisher vol. 2 #5

Punisher vol. 2 #5

Punisher vol. 2 #5

"Living in Darkness" - conclusion

Postacie
Zapowiedź

Frank Castle zabije Hooda lub umrze, próbując. Jego miasto jest oblężone, a za jego głowę została wyznaczona wysoka nagroda. Punisher, nie mając nic do stracenia, rzuca się do bezpośredniej konfrontacji z nowym kingpinem Nowego Jorku - a to, co odkryje wewnątrz tajnej bazy Hooda, będzie miało wpływ na całe Uniwersum Marvela. Kim jest tajemniczy nowy porucznik Hooda? Do czego Hood jest naprawdę zdolny? I jak daleko się posunie, by wyeliminować największe zagrożenie dla swojego podziemnego imperium?

Cytat

Punisher po wyjściu z pizzy: "I’m late. The pizza's free."

Streszczenie

Do kryjówki Hooda podjeżdża dostawca pizzy. Zostawia towar ochroniarzowi przy drzwiach. Po małym łańcuszka pizza trafia do stróżówki, gdzie trzech uzbrojonych kolesi gra w karty i wymienia uwagi na temat porwań. Cieszą się z dostawy i rzucają się na żarcie. Po chwili jeden reflektuje się i pyta, kto w sumie składał zamówienie. W tym momencie pada na ziemię, dławiąc się. Pozostała dwójka chwilę kłóci się, kto będzie robił "usta-usta", po czym przystępują do reanimacji. Jak tylko jeden z nich pochyla się nad kolegą, pada martwy z przestrzeloną głową. Okazuje się, że to Punisher - użył hełmu Ant-Mana, aby zmniejszyć się i ukryć w pizzy. Powiększa się do normalnych rozmiarów i załatwia ostatniego strażnika. Budynkiem wstrząsa potężny wybuch. The Hood i Micro obserwują na kamerach Franka. Kiedy nadbiegają kolejni strażnicy, Castle postanawia sprawdzić mały pistolecik. Okazuje się, że jeden strzał dezintegruje cały oddział przeciwników, a siła odrzutu ciska nim o ścianę. Goście kasyna uciekają w panice, a Punisher udaje się do windy i zjeżdża do bunkra. Tam zastaje tylko Libermana. Początkowo Frank nie wierzy, że to jego dawny partner. Ten tłumaczy mu, że Robbins wskrzesił go i żeby z jego synem zrobił to samo, Micro musi zrobić jedną z dwóch rzeczy - albo przekonać Castle'a, by odpuścił, albo go zabić. Składa propozycję wskrzeszenia całej rodziny Punishera. Znów będzie mógł przytulić żonę i dzieci. Punisher stwierdza, że Maria nie chciałaby układu z diabłem. Nagle kruk wyrywa broń z ręki bohatera. Do gry dołączają Mr. Hyde, Grizzly, Razorfist i Brothers Grimm. Micro śmieje się, że pozwolił Henry'emu wprowadzić Franka w pułapkę. Po drugiej stronie radia informatyk stwierdza, że pojawili się dokładnie ci przestępcy, których przewidzieli. Z małej kieszonki Castle wyjmuje pomniejszony karabin i po przywróceniu mu naturalnych rozmiarów zamraża wszystkich. Kiedy ma zająć się Microchipem, z bryły lodu uwalnia się Mr. Hyde. Jest to spory problem, ponieważ Frank nie ma planu awaryjnego. Inna broń też nie skutkuje i Punisher musi uciekać, póki młody pomocnik czegoś nie wymyśli. Kiedy przeciwnik ma dobić poobijanego bohatera, Punisher dostaje polecenia włączenia głośników w hełmie. Hałas niszczy wszystkie okna i ogłusza przeciwnika. Policja jest już w drodze, ale Castle znajduje jeszcze chwilę, aby wymienić wymowne spojrzenia z The Hoodem. Ten jest na piętrze w swoim biurze, a Punisher na dole w głównej sali. Szyba w biurze jest pancerna, więc nic nie można zrobić. Kiedy karłowaty asystent przekonuje przestępcę do ewakuacji, nie pozostaje nic innego jak podłożyć ładunki wybuchowe i odjechać na motorze tuż przed wybuchem.

Norman Osborn przy goleniu ogląda relację w telewizji. W budynku, który jest teraz ruiną, działało kasyno, burdel i laboratorium, a do tego handlowano bronią. Jeszcze nigdy nie znaleziono miejsca działającego na tak wielką skalę. Reporter mówi, że mimo tego zdarzenia Norman twierdzi, iż nigdy nie było bezpieczniej, a przestępczość praktycznie nie istnieje. Pytanie, czy należy wierzyć jemu, czy faktom. W nowej kryjówce pomocnik mówi Parkerowi, że dzwonił Osborn. Żąda zwiększonych działań. Ten odpiera, że nie pracuje u nikogo na etacie, ale podjął już odpowiednie kroki. Następie schodzi do swojej podziemnej krypty. Tam prosi o pomoc Dormammu. Po skomplikowanym zaklęciu wita armię wskrzeszonych superzłoczyńców.

Autor: Spell

Galeria numeru

Punisher vol. 2 #5 Punisher vol. 2 #5 Punisher vol. 2 #5 Punisher vol. 2 #5 Punisher vol. 2 #5 Punisher vol. 2 #5 Punisher vol. 2 #5 Punisher vol. 2 #5 Punisher vol. 2 #5 Punisher vol. 2 #5

Imię i nazwisko:
Inne pseudonimy:
Opis:
Moce:
Avalon marvelcomics.pl jest nieoficjalną stroną poświęconą komiksom wydawnictwa Marvel.
Prawa autorskie do wszelkich postaci i grafiki - o ile nie napisano inaczej - należą do firmy Marvel i jej podmiotów.
Wszelkie materiały oryginalne © 2002-2019 Avalon marvelcomics.pl Kopiowanie tekstów bez zgody autorów jest zabronione.