Avalon » Serie komiksowe » Avengers: The Initiative » Avengers: The Initiative #17

Avengers: The Initiative #17

Postacie
Zapowiedź

NOWE WSKAZÓWKI ODNOŚNIE TOŻSAMOŚCI MUTANTA ZERO I POWRÓT AVENGERA!
Obóz Hammond został przejęty, nie tylko przez okupującą ich armię Skrullów, ale przez samą KRÓLOWĄ SKRULLÓW! Zgadnijcie co? To jest to, czego SHADOW INITATIVE chciało! Dołącz do MUTANT ZERO, TRAUMY, BENGALA, CONSTRICTORA oraz ANT-MANA podczas najniebezpieczniejszej misji tej wojny: pozbyć się SKRULLOWEJ SPIDER-WOMAN! To JEST to, dlaczego zostałeś z tyłu, prawda, ANT-MAN? Oprócz tego: 3-D MAN i KILL KREW wycinają zielony, krwawy ślad przez Amerykę, a ich liczba ciągle rośnie. Także w tym numerze, oryginalny AVENGER się rejestruje i dołącza do regularnej obsady AVENGERS: INITIATIVE!

Cytat

Veranke: "Foolish Earthers. Do you think your terrar leaders are the only ones who use doubles?"

Constrictor: "Oh, that's it. This is just like what they did with Padme in the Star Wars prequels! And those sucked! I'm gonna kill 'em just for reminding me!"

Streszczenie

Wraz z przybyciem Veranke, Camp Hammond został mianowany centrum nowego imperium i zaroiło się w nim od Skrullów. W centrum tego zamieszania Ant-Man próbuje przemknąć się niezauważenie w bezpieczne miejsce, podczas gdy w lokalnym przedszkolu Bengal odprowadza rodziny swoją i sierżanta Greena do schronu. Na pożegnanie ściska żonę i dzieci obiecując, że prędzej zginie, niż pozwoli ich skrzywdzić, a jednocześnie uruchamia cichy alarm. Wezwanie dociera do Traumy, który jest w ambulatorium z Baronem i Physique, a ten orzeka, że alarm oznacza wezwanie do zbiórki dla Shadow Initiative. Constrictor i Mutant Zero również odpowiadają na wezwanie.

Ant-Man ukrywa się dość skutecznie, próbując sobie przypomnieć szczegóły treningu S.H.I.E.L.D., ale zaczyna wątpić w jego sens, gdy widzi przybycie Dugana, który ogłasza, że zniszczył bazę S.W.O.R.D.. Jeszcze bardziej zaskoczony jest widokiem Spider-Woman, czyli Veranke, ale przede wszystkim jego uwagę przyciągają jej piersi. Próbuje się skupić na tym, czy w stroju, który nosi, Pym nie zamontował jakiś przykrych niespodzianek, ale wtedy ktoś chwyta go z zaskoczenia. Na jego szczęście to Bengal, który przybył z resztą tajnej drużyny. Eric jest zaskoczony faktem, że doprowadził ich do dowództwa Skrullów i został włączony w skład grupy, ale wcale nie nastraja go to optymistycznie.

W tym czasie, członkowie Skrull Kill Krew kończą rozprawę ze Skrullem, który infiltrował grupę Heavy Hitters, będącą oddziałem Inicjatywy w Nevadzie. 3-D Man wyjaśnia, co dokładnie się dzieje, a tymczasem Komodo i Hardball zajmują się sobą po długiej rozłące.

Jakiś czas później, Chuck Chandler odbiera radiową wiadomość od Delroya, a w zamian informuje go, że Yellowjacket jest Skrullem i przemawiał w ich imieniu w telewizji. Słysząc wezwanie żony, wybiega ze schronu gotowy na najgorsze, ale zastaje nieoczekiwaną pomoc w osobie Jocasty, która przybyła z drużyny Mavericks.

Ukrywający się w kanałach członkowie Shadow Initiative próbują przeanalizować możliwości wroga, ale to tylko prowadzi do podejrzeń, że każdy z nich mógłby być Skrullem. Najpierw podejrzenia padają na Ant-Mana, ale udaje mu się przekonać pozostałych swoją pokręconą logiką i stwierdzeniem, że gdyby mógł zmieniać wygląd, byłby teraz z Angeliną Jolie. Constrictor dowodzi swojej oryginalności, odłączając cybernetyczne ręce, natomiast Trauma wpada na pomysł, że jego zdolności pozwolą zdemaskować Skrulla, ujawniając jego lęki. Najpierw testuje Bengala, zmieniając się w jego martwą żonę, czym wprawia go w niemały szok. Następnie próbuje zmienić się w największy koszmar Mutant Zero - jej mroczny odpowiednik, ale ona nokautuje go, zanim dokończy transformację i oświadcza, że skoro wątpliwości zostały rozwiane, powinni zabrać się do roboty.

W tym czasie, Fury i jego zbieranina słuchają przemówienia Yellowjacketa w telewizji. Crusader zaczyna mieć wątpliwości, czy stanął po właściwej stronie konfliktu, ale Fury zauważa jego niepewność i funduje mu umoralniającą opowieść o swojej walce w czasach drugiej wojny światowej, kończąc stwierdzeniem, że powinien zawsze kierować się sercem i bronić swojego domu. Crusader przyznaje mu rację i przysięga bronić swojego nowego domu.

Skrullowie analizują kolejny etap swojego planu, nieświadomi faktu, że zakrada się do nich Ant-Man, który podkłada bombę pod komputer i powiększa ją, ulatniając się jednocześnie. Natychmiast po eksplozji, Shadow Initiative przystępują do ataku. Wykorzystując element zaskoczenia, Mutant Zero chwyta broń i rozwala głowę Spider-Woman, jednak okazuje się, że nie była to prawdziwa Veranke, ale jej dubler. Oryginał ujawnia się i wzywa do zaprzestania walki, jednocześnie sugerując, że ktoś z nich jednak jest Skrullem. W tym momencie, wszystkie podejrzenia padają na Traumę, a ten zaczyna zmieniać się w Skrulla. Nie pomagają wyjaśnienia, że projekcja ich obaw uruchomiła jego zdolności - towarzysze rzucają się na niego, a wtedy Dugan i Yellowjacket obezwładniają ich wszystkich. Dugan pyta, czy rzeczywiście mieli więcej agentów w bazie, na co Pym odpowiada, że wśród bohaterów był tylko on i blondynka. Veranke dumnie ogłasza zwycięstwo, nie zdając sobie nawet sprawy z obecności Ant-Mana, który uszedł cało, unikając walki, i dostał się do ich planów, odkrywając coś dużego. Robi kilka zdjęć i wymyka się, kombinując, co zrobić dalej.

Po powrocie do bazy Mavericks, Jokasta podłącza się do jej systemów, uruchamiając komputery. Zamierza wezwać posiłki, ale Chandlerowie ostrzegają, że w każdej grupie Inicjatywy jest Skrull, więc postanawia skontaktować się z kimś sprawdzonym. Wkrótce, 3-D Man otrzymuje wiadomość, że znaleźli sposób, jak przyspieszyć ich podróże między stanami, a zanim otrzyma wyjaśnienia, na drodze Skrull Kill Krew pojawia się Jokasta w towarzystwie Devil-Slayera.

Autor: Gil Galad

Galeria numeru

Avengers: The Initiative #17

Imię i nazwisko:
Inne pseudonimy:
Opis:
Moce:
Avalon marvelcomics.pl jest nieoficjalną stroną poświęconą komiksom wydawnictwa Marvel.
Prawa autorskie do wszelkich postaci i grafiki - o ile nie napisano inaczej - należą do firmy Marvel i jej podmiotów.
Wszelkie materiały oryginalne © 2002-2019 Avalon marvelcomics.pl Kopiowanie tekstów bez zgody autorów jest zabronione.