Avalon » Serie komiksowe » Avengers: The Initiative » Avengers: The Initiative #16

Avengers: The Initiative #16

Postacie
Zapowiedź

Przez miesiące słyszałeś w kółko jedno pytanie: "Komu ufasz?" Więc tutaj mamy odpowiedź: ZAUFAJ KILL KREW! Macie rację, Skrull Kill Krew wrócili! I są gotowi, aby zabić i torturować każdego $%#@#$% Skrulla, którego znajdą! Do tego w Camp Hammond Ant-Man wpada w gigantyczne kłopoty związane z Secret Invasion.

Cytat

Chuck: "You mean to tell me that in order to see these new Skrulls, you have to… eat one of 'em first?"

Ryder: "Well, we did. Until we found 3-D Man and his magic specs. Now we do it 'cause we like the taste."

3-D Man: "That's… disgusting!"

Ryder: "Yeah, guess what? That's war."

Streszczenie

Pustynia w Nowym Meksyku. She-Thing zbliża się do rozbitego Quinjeta, utrzymując kontakt z resztą grupy Mavericks dzięki krótkofalówce. Kiedy rozrywa wrak, z ukrycia obserwują ją dwie osoby, a jedna z nich sprawdza dane na jej temat. W końcu zrywa pokrywę kokpitu, uwalniając 3-D Mana, ale gdy tylko staje nad nim, ten krzyczy, że jest Skrullem. Zaskoczony kosmita zamierza się na niego, ale w tym momencie strzał z tyłu wywala mu dziurę w brzuchu, a ten, który go oddał stwierdza, że umiejętność rozpoznawania Skrullów stała się wyjątkowo przydatna. Ryder i Riot pomagają Delroyowi wydostać się z wraku i oferują mu miejsce w Skrull Kill Krew. Podczas, gdy Ryder wyjaśnia, kim właściwie są, Riot zajmuje się rozrywaniem trupa na strzępy, co zostaje określone jako konieczność. 3-D Man potwierdza ich obawy, że społeczność bohaterów była infiltrowana od dawna i nie można ufać Inicjatywie, ale zna kogoś, kogo jest całkowicie pewien.

Tymczasem, Trauma i Physique próbują się wydostać z podziemi Camp Hammond. Za jednymi z drzwi zastają War Machine i Von Blitzschlaga. Naturalnie źle odczytują intencje Barona, ale Rhodes wyjaśnia, co się stało i wkrótce razem wydostają się na powierzchnię. Tam oczekuje na nich Yellowjacket z oddziałem ochrony i wyraźnie jest zaskoczony faktem, że War Machine nadal funkcjonuje. Zanim udzieli jakichkolwiek wyjaśnień, uruchamia się holograficzna wiadomość od Iron Mana, którą słyszy tylko Jim, a w której Stark prosi, żeby podążył w tajemnicy do wskazanej lokalizacji i pomścił go, bo prawdopodobnie już nie żyje. Ignorując pytania, War Machine odlatuje, zostawiając bazę pod dowództwem Yellowjacketa. Ten natychmiast każe pozostałym wracać do ambulatorium, a gdy odchodzą, rozkazuje Skrullom udającym strażników uprzedzić oddziały o działaniach Rhodesa. Nie wie, że z ukrycia obserwuje ich Ant-Man.

Skrull Kill Krew składają nieoczekiwaną wizytę w domu Hala Chandlera, by poprosić o radę. Podczas gdy Ryder i Riot zajmują się grillem, Hal i Chuck opowiadają, jak ten drugi stał się oryginalnym 3-D Manem i został uwięziony w okularach drugiego, po czym obaj poświęcili się walce ze Skrullami, korzystając z umiejętności bezwzględnego rozpoznawania ich. W zamian, Ryder raczy ich opowieścią o tym, jak jego ekipa zyskała podobne zdolności po zjedzeniu Skrullów zamienionych w krowy. Niestety, kontakt z toksycznym mięsem zabił trzech ich kompanów, a Riot została uwięziona w potwornej postaci. Odkąd pojawili się ulepszeni Skrullowie, nie mogli już ich rozpoznawać, chyba że zjedliby ich mięso. To już nie jest konieczne, odkąd jest z nimi Delroy, ale ponieważ rozsmakowali się w tym przysmaku, kawałek skrullburgera nie zaszkodzi.

W tym czasie, siły Inicjatywy poniosły dotkliwą porażkę na Times Square. Crusader z ukrycia obserwuje, jak jego pobratymcy zabijają Geldoffa i zastanawia się, czy dobrze wybrał stronę konfliktu. Nagle pojawia się Nick Fury w towarzystwie swoich komandosów, którzy masakrują Skrullów. Fury odnajduje Crusadera i zachęca go do walki mówiąc, że Captain America powiedział o nim dużo dobrego po walce z Titannusem. Wobec takiej pochwały, Crusader nie ma już wątpliwości, po czyjej stronie stoi.

Phoenix, Arizona. Lokalni bohaterowie - Desert Stars - zmagają się w problemem na miarę okolicy, czyli zatorem drogowym w centrum miasta. Skrull Kill Krew obserwują ich z dystansu, a 3-D Man odkrywa, że niejaki Blacksmith jest Skrullem. Bez wahania atakują, a tamci stają jak wryci, jednak kiedy okazuje się, że zaatakowany Blacksmith zmienia postać, Komodo orientuje się w sytuacji i prowadzi swoich kompanów do akcji. Połączenie zdolności Beta Ray Billa i USAgenta wystarcza, by Skrull ich sponiewierał i wziął za zakładniczkę Komodo, ale szczęśliwie Delroy zna ją dość dobrze, by nie wahać się strzelić jej w plecy, aby unieszkodliwić przeciwnika. Kiedy Komodo się regeneruje - mocno wkurzona - Riot próbuje przesłuchać Skrulla i dowiedzieć się, ilu mają ukrytych agentów. Tamten z radością informuje ją, że w każdej grupie Inicjatywy jest co najmniej jeden Skrull, po czym i tak zostaje zabity. Kiedy zastanawiają się, co robić dalej, Komodo rozwiewa ich wątpliwości - najpierw pojadą do Vegas po jej chłopaka.

Ant-Man obserwuje z ukrycia rozmowę Yellowjacketa z kapitanem Skrullów, z której dowiaduje się, że wkrótce przybędzie statek cesarzowej, a Camp Hammond stanie się sercem nowego imperium. Zaczyna żałować, że nie poszedł z resztą na front - tam przynajmniej byłby bezpieczny.

Autor: Gil Galad

Galeria numeru

Avengers: The Initiative #16 Avengers: The Initiative #16

Imię i nazwisko:
Inne pseudonimy:
Opis:
Moce:
Avalon marvelcomics.pl jest nieoficjalną stroną poświęconą komiksom wydawnictwa Marvel.
Prawa autorskie do wszelkich postaci i grafiki - o ile nie napisano inaczej - należą do firmy Marvel i jej podmiotów.
Wszelkie materiały oryginalne © 2002-2019 Avalon marvelcomics.pl Kopiowanie tekstów bez zgody autorów jest zabronione.