Avalon » Serie komiksowe » World War Hulk Aftersmash: Damage Control » World War Hulk Aftersmash: Damage Control #2

World War Hulk Aftersmash: Damage Control #2

World War Hulk Aftersmash: Damage Control #2

"The Little House I Used To Live In"

Postacie
Zapowiedź

Damage Control próbuje wykonać ogrom swojej roboty, a tymczasem Budynek Chryslera robi demolkę. Tak, dobrze słyszeliście, Budynek Chryslera. Nowy Goliath przyłącza się do Damage Control, a Gene naprawia robota, który może być kluczem w przetrwaniu w zniszczonym przez Hulka Manhattanie.

Cytat

Lenny Balinger: "... You know the Chrysler Building?"
Eugene Strausser: "Yes."
Lenny Balinger: "Well, it's pissed..."

Streszczenie

Thunderbolts przybyli pod Flatiron Building i żądają od zgromadzonych tam superbohaterów okazania kart rejestracyjnych. Lenny Balinger próbuje załagodzić powstałą sytuację i przekonać Thunderbolts, aby ci przyszli za kilka dni, kiedy już wszystko będzie naprawione i posprzątane. Niestety jego prośby na nic się zdają. Wtedy do akcji wkracza John Porter, który ponoć potrafi znaleźć wyjście z każdej sytuacji. Jego metody mediacyjne również zawodzą, a sytuacja robi się coraz bardziej napięta. Wówczas przez tłum superbohaterów przeciska się Bart Rozum. Bart twierdzi, że Penance powinien przekonać swoich towarzyszy z Thunderbolts, żeby odstąpili, albo jego sekret wyjdzie na jaw.

Bart Rozum oraz Penance spotkali się wcześniej, kilka miesięcy temu. Bart od razu po głosie rozpoznał swojego starego przyjaciela Robbiego Baldwina, niegdyś Speedballa. Chłopak chciał namówić Penance'a, żeby udał się do terapeuty i nie obwiniał za to, co się stało w Stamford.

Z powrotem w teraźniejszości. Penance nie chce, aby jego tożsamość wyszła na jaw, więc przekonuje swoich towarzyszy z zespołu, żeby odpuścić sprawdzanie kart rejestracyjnych i wrócić za kilka dni. Thunderbolts niechętnie, ale odlatują. A kilka minut później całe zastępy superbohaterów, pod kierownictwem Balingera oraz Monstro, ruszają w miasto, aby je posprzątać i odbudować.

Dwanaście godzin później. Monstro oraz Visioneer przeszukują zgliszcza w poszukiwaniu rannych. Mimo, iż Visioneer nic nie wyczuwa, Monstro wydaje się, że coś widział, dlatego wchodzi on do niezabezpieczonego budynku, który chwilę później zawala się wprost na niego. Na szczęście niedaleko znajdował się Goliath, który przybiegł z pomocą. Powiększa on swoje rozmiary i podnosi zapadnięte ściany, a spod gruzu wygrzebuje się Monstro trzymając na rękach szczątki robota. Był to zniszczony w czasie World War Hulk Arch-E-5912. Na miejscu pojawia się zaniepokojony hałasem Lenny Balinger. Nakazuje on zanieść robota do laboratorium Straussera, po czym daje burę Monstro za nie noszenie kasku, mimo iż ten jest niemal niezniszczalny.

Następnego dnia rano. Flatiron Building - siedziba główna Damage Control. John Porter przychodzi do pracy i zastaje Robin Chapel, która zasnęła na stosie dokumentów. Kobieta zapewne musiała pracować całą noc. Porter wzywa jej asystenta, Barta Rozuma, i każe mu przywieźć dla Robin jakieś ubrania na zmianę oraz zamówić coś do jedzenia dla innych pracowników.

Tymczasem, w piwnicy, w laboratorium Straussera. Eugene chwali się Lippertowi swoją nową maszynką do golenia, którą właśnie skonstruował. Ostrze jest wykonane z adamantium. Metal ten zdobył zbierając pociski, jakimi wojsko strzelało do Hulka w czasie World War Hulk. Ma tego istne kilogramy. Strausser zbierał też materiały skalne - próbki z rozbitego kamiennego okrętu czy te z miejsca, gdzie Hiroim dzięki swej pradawnej mocy scalił pękającą ziemię. Wykazują one dziwne właściwości. Udało mu się również naprawić głowę Arch-E-5912. Robot nawet nie wie, że World War Hulk już się skończyło i nieustannie poucza Straussera oraz wygraża się Lippertowi. Wtedy Eugene dostaje niepokojący telefon od Balinger, że budynek Chryslera ożył i jest wściekły. Damage Control potrzebuje swojego głównego naukowca na miejscu zdarzenia.

Autor: Black Bolt

Galeria numeru

World War Hulk Aftersmash: Damage Control #2 World War Hulk Aftersmash: Damage Control #2

Imię i nazwisko:
Inne pseudonimy:
Opis:
Moce:
Avalon marvelcomics.pl jest nieoficjalną stroną poświęconą komiksom wydawnictwa Marvel.
Prawa autorskie do wszelkich postaci i grafiki - o ile nie napisano inaczej - należą do firmy Marvel i jej podmiotów.
Wszelkie materiały oryginalne © 2002-2019 Avalon marvelcomics.pl Kopiowanie tekstów bez zgody autorów jest zabronione.