Avalon » Serie komiksowe » Annihilation: Super-Skrull » Annihilation: Super-Skrull #2

Annihilation: Super-Skrull #2

Postacie
Cytat

Super-Skrull: "Listen up, you miserable scum! You can choose to fight me on this rock... Or join me and take your revenge on the sadistic sons of Sch'maags that put you here! So what is it going to be?"

Streszczenie

Gdzieś w Strefie Negatywnej. R’kin wspomina wydarzenia z ubiegłego tygodnia. Zaledwie siedem dni temu był zwykłym mechanikiem we flocie Imperium. Następnego dnia wszystko się zmieniło, gdy uratował swego idola – Super-Skrulla – przed myśliwcami baronowej S’bak. Kolejnego dnia obaj przybyli na Ziemię, gdzie przeszli przez portal prowadzący do terytoriów rządzonych przez Annihilusa. Cztery dni temu pomógł Kl’rtowi wyrzucić niewinnych mieszkańców Strefy w przestrzeń kosmiczną, by zdobyć środek transportu. Przez następne trzy dni atakowali wojskowe zaplecza Fali Anihilacji, poszukując sposobu na zniszczenie ich broni – Żniwiarza Boleści. A dokładniej, robił to sam Super-Skrull, bo R’kin na czas akcji zostawał na pokładzie statku. Aż do dziś. Dziś bowiem Kl’rt powierzył swemu fanowi ważne zadanie...

Zadanie to, jak się okazuje, polega na pilnowaniu drzwi, podczas gdy Super-Skrull poszukuje odpowiedzi. Nagle młody mechanik słyszy odgłosy walki. Pokonując własny strach, R’kin otwiera właz, po to tylko, by zobaczyć swego idola torturującego żołnierza Annihilusa, stojącego wśród kilku innych zmasakrowanych kosmitów, niektórych wciąż żyjących i cierpiących niewypowiedziane męki. Przerażony robak opowiada Skrullowi, że Żniwiarz jest niezniszczalnym, żywym organizmem i jedyną osobą, która mogłaby go zniszczyć, jest jego twórca, Hawal. Zapytany, podaje współrzędne więzienia, którego naukowiec jest naczelnikiem i gdzie eksperymentuje na więźniach. Usatysfakcjonowany Super-Skrull wypuszcza jeńca, nim jednak ten zdąży się odczołgać, zabija go płomieniem.

Z powrotem na pokładzie statku, R’kin ma za złe Super-Skrullowi, że ten zabił jeńca mimo, że ten powiedział wszystko, co wiedział. Kl’rt zaczyna się denerwować i krzyczy, że nie mógł pozwolić, by reszta Fali Anihilacji dowiedziała się o jego działaniach, nie teraz, gdy ma szansę znaleźć broń przeciwko Żniwiarzowi i uratować Zaragz’nę i miliony jej mieszkańców, w tym swego syna. Gdy R’kin stwierdza, że Super-Skrull powinien być bohaterem, ten wpada w złość, oplata towarzysza swą ręką i pyta, czy jego ojciec też był takim tchórzem i czy uciekł z bitwy na Harkoon. Gdy chłopak odpowiada, że jego ojciec zginął podczas owej bitwy, Kl’rt kwituje to stwierdzeniem, że w takim razie zrobił to, co do niego należało. Tak samo, jak on robi to teraz.

Więzienna planetoida UX-73.Całe ciało niebieskie jest otoczone polem siłowym, które dezintegruje wszelką materię organiczną. R’kin chce przygotować kapsułę, jednak Kl’rt stwierdza, że nie ma takiej potrzeby, po czym wylatuje ze statku i wykorzystując jedynie otaczające go płomienie i własne pole siłowe przebija się do wnętrza. Następnie taranuje wieżę obserwacyjną i, lądując wewnątrz więzienia, każe przyprowadzić do siebie Hawala. Strażnicy atakują go, jednak nie mają szans w starciu z nieznanym przeciwnikiem. W pokoju kontrolnym operator zauważa, że waląca się wieża zniszczyła generatory pól siłowych, w związku z czym nastąpiła zmasowana ucieczka. Radzi swemu przełożonemu, Hawalowi, opuszczenie planetoidy. Ten zgadza się z nim i udaje się na platformę startową, przy okazji dodając, że jeśli straże nie zlikwidują najeźdźcy, wywołają z orbity wybuch reaktora antymaterii.

Usuwający po kolei strażników Super-Skrull zauważa uciekającego Hawala. Po zabiciu ostatniego strażnika łapie startujący statek naukowca przy pomocy pola siłowego i wyciąga go na zewnątrz. Opisuje mu broń zbliżającą się do planety Zaragz’na, Żniwiarza Boleści. Naukowiec rozpływa się nad jej pięknem, jednak Kl’rt nie skończył jeszcze mówić i „dobitnie” uświadamia Hawala, że nie lubi, gdy mu się przerywa. Stwierdza, że niewielu ludziom to mówi, ale naprawdę lubi Hawala. Dokładniej – lubi zadawać mu ból. I z chęcią spędzi dużo czasu, żeby odkryć kolejne sposoby robienia tego, co lubi. Przerażony naukowiec mówi, że może stworzyć wirusa, który zabije Żniwiarza. Skrull stwierdza, że on i Hawal zostaną dwójką wspaniałych przyjaciół.

Nagle, ktoś każe Super-Skrullowi wypuścić byłego już naczelnika więzienia. Są to uwolnieni więźniowie, którzy chcą zemścić się na osobniku, który przeprowadzał na nich eksperymenty. Kl’rt stwierdza, że dostaną go, gdy on z nim skończy, jednak więźniowie mu nie ufają i grożą Skrullowi śmiercią. Kl’rt przygniata Hawala kawałem gruzu, po czym nonszalancko zdejmuje rękawice, nie przejmując się atakującym go żabowatym Preakiem. W następnej chwili, wykorzystując siłę Thinga, wyprowadza potężne uderzenie. Jednak ku jemu zaskoczeniu, jego przeciwnik nie tylko wciąż stoi na nogach, ale jeszcze się rozmnożył [podobnie, jak robi to Madrox, Multiple Man – dop. fanboy S_O]. Po dziesięciu minutach ciągłej walki z wciąż mnożącym się kosmitą Kl’rt zostaje przygnieciony masą przeciwnika. Postanawia zakończyć pojedynek, rzuca wszystkie duplikaty w jedno miejsce, po czym atakuje je ogniem, modląc się, by jego adwersarz oddychał tlenem. Jego modlitwy zostają najwyraźniej wysłuchane, bo po chwili Preak, dymiący i w liczbie pojedynczej, poddaje się. Kolejnym przeciwnikiem Kl’rta jest wyglądająca na cyborga Praxagora, która atakuje go wiązką ogrzanej plazmy. Nie robi to jednak wrażenia na potrafiącym przyswoić nieograniczone ilości ciepła Super-Skrullu i po chwili oddaje Praxagorze z nawiązką. Następnie daje pozostałym więźniom możliwość wyboru – mogą walczyć z nim na tej skale, albo pomóc mu w walce z tymi, którzy ich więzili.

Na statku R’kin otrzymuje przekaz od Kl’rta. Super-Skrull dezaktywował pole siłowe i każe swojemu towarzyszowi wylądować. Już na powierzchni przedstawia mechanikowi swoją nową armię.

Autor: S_O

Galeria numeru

Annihilation: Super-Skrull #2 Annihilation: Super-Skrull #2 Annihilation: Super-Skrull #2 Annihilation: Super-Skrull #2 Annihilation: Super-Skrull #2 Annihilation: Super-Skrull #2 Annihilation: Super-Skrull #2

Imię i nazwisko:
Inne pseudonimy:
Opis:
Moce:
Avalon marvelcomics.pl jest nieoficjalną stroną poświęconą komiksom wydawnictwa Marvel.
Prawa autorskie do wszelkich postaci i grafiki - o ile nie napisano inaczej - należą do firmy Marvel i jej podmiotów.
Wszelkie materiały oryginalne © 2002-2018 Avalon marvelcomics.pl Kopiowanie tekstów bez zgody autorów jest zabronione.