Avalon » Biosy » Marrow [Sarah Knuckey]

Marrow [Sarah Knuckey]

Charakterystyka

Marrow [Sarah Knuckey]
Name:
Marrow [Sarah Knuckey]
Prawdziwe imię i nazwisko:
Sarah Knuckey
Poprzednie pseudonimy:
Sarah Rushman
Uniwersum:
616
Tożsamość:
Tajna
Wzrost:
6' 0"
Waga:
160 lbs (72 kg)
Kolor włosów:
Fioletowe/karmazynowe
Kolor oczu:
Zielone
Zajęcie/zawód:
Brak danych
Klasa postaci:
Mutant
Status prawny:
Nienotowana
Stan cywilny:
Panna
Narodowość:
Amerykanka
Miejsce narodzin:
prawdopodobnie w kanałach Morlocków pod Manhattanem
Znani krewni:
Brak
Powiązania z grupami:
X-Cell, Weapon X, dawniej X-Men, Gene Nation, Morlocki
Baza operacyjna:
Nieznana
Pierwsze pojawienie się:
Cable #15 (jako Sarah), X-Men: Prime (jako Marrow)
Zdolności:
Do niedawna mutacja sprawiała niekontrolowany rozrost tkanki kostnej jej ciała. Kości przebijały skórę w postaci ostrzy powodując Marrow ból przy ich wyciąganiu. Po modyfikacjach dokonanych przez Program Weapon X Sarah osiągnęła pełną kontrolę nad rozrostem tkanek. Może świadomie tworzyć z kości ostrza, elementy pancerza oraz wystrzeliwać kostne pociski. Jej szkielet posiada podwyższoną wytrzymałość, prawdopodobnie Sarah ma czynnik regeneracyjny oraz usprawniony system immunologiczny.
Uwagi:
Wcześniej Marrow miała dwa serca, lecz jedno zostało wyrwane przez Storm. Skóra Sarah ma lekko fioletowy odcień.Obecnie proces wypróbowany na Marrow przez Program zaczął zanikać i kostne narośle wróciły, choć nie są tak szpecące jak dawniej.Sarah utraciła zdolności podczas M-Day.
Biografia:
Sarah jako jedna z niewielu przetrwała atak Marauders na Morlocki podczas Masakry Mutantów. Od śmierci uratował wtedy małą dziewczynkę Gambit. To co się z nią stało dalej do dziś pozostaje tajemnicą. Dużo później, wraz z garstką Morlocków została przeteleportowana przez Michaiła Rasputina do wymiaru zwanego "Wzgórze". Tam w niezwykle niegościnnym środowisku Marrow uczyła się walczyć i zabijać. Ten wymiar był niezwykły gdyż nie można było tam umrzeć, śmiertelne rany po prostu goiły się, a czas płynął o wiele szybciej. Marrow wróciła ze "Wzgórza" już jako dorosła kobieta na czele grupy Morlocków zwanej Gene Nation. Pojawili się w rocznicę Masakry Mutantów by dokonać rzezi na ludziach i za każdego zabitego mieszkańca tuneli chcieli zabić jednego człowieka. Gene Nation porwali wagon metra wypełniony pasażerami, ale ci na szczęście zostali uratowani przez X-Men. Wszyscy ludzie mieli przyczepione ładunki wybuchowe, detonator został zaszyty w... sercu Marrow. Storm stoczyła pojedynek z liderką Gene Nation i by uratować pasażerów metra była zmuszona wyrwać jej serce. Na ponad rok słuch o Marrow zaginął.

Sarah przeżyła jedynie dzięki swojej zmienionej fizjologii - miała drugie serce. Pojawiła się w Nowym Jorku jako sojuszniczka Callisto podczas Operation: Zero Tolerance. Razem dokonały nieudanego zamachu na Petera Gyricha podczas koncertu Lili Cheney. Gdy była przywódczyni Morlocków została poważnie ranna, Sarah wyruszyła by odszukać X-Men. Marrow przyłączyła się do studentów Xaviera i pozostała w zespole nawet po wyleczeniu ran Callisto. Sarah przyjaźniła się teraz i walczyła u boku ludzi, których wcześniej zwalczała z całego serca.

Podczas jednej z misji w innym wymiarze, Marrow została ciężko raniona przez karty Gambita. Gdy X-Men znaleźli się na macierzystej planecie Skrulli, Remy'emu udało się znaleźć działającą replikę uzdrawiającej komory Shi'ar. Marrow po wyjściu z niej uzyskała pełną kontrolę nad swymi przyrostami kostnymi, teraz wyglądała niemal jak normalny człowiek. Jej nastawienie do ludzi także sie zmieniło, Sarah była bardziej przyjazna oraz wesoła. Niedługo po przejściach z Twelve i Apocalypsem Marrow opuściła szeregi X-Men.

Niemal rok później Pater Parker spotkał Sarah Rushman, która studiowała na Empire State University. Była to przykrywka Marrow, która w bliżej nie wyjaśnionych okolicznościach powróciła do swojego "szpetnego" wyglądu. Spider-Man odkrył, że S.H.I.E.L.D. odnalazło Sarah w kanałach Nowego Jorku. Wyleczono ją z ciężkich obrażeń i zrobiono pranie mózgu, młoda mutantka stała sie skrytobójczynią agencji. Parker znalazł Marrow i zaoferował jej pomoc, lecz ta, pełna obrzydzenia dla samej siebie, odrzuciła jego propozycję i skoczyła z Mostu Brooklyńskiego.

Sarah przeżyła ten skok i wkrótce trafiła do reaktywowanego Programu Weapon X. W zamian za lojalność Marrow miała dostać kontrolę nad swymi mocami oraz, co najważniejsze dla niej, normalny wygląd. Eksperymentalna procedura powiodła się i Sarah stała się piękną, młodą kobietą. By "sprawdzić" swój nowy nabytek, Dyrektor zlecił Marrow zabicie D'Garda, Morlocka, który w przeszłości uratował jej życie.

Przed misją Sarah miała trochę czasu dla siebie więc wybrała się na miasto. W klubie spotkała Junichi'ego, z którym spędziła noc. Później dowiedziała się, że Junichi nigdy nie istniał, a ona kochała się z Mesmero, agentem Weapon X. Marrow ciężko pobiła jego oraz Kane'a, a następnie udała się do rządowego zakładu karnego gdzie zabiła D'Garda. Dyrektor przyjął Marrow do Weapon X z otwartymi ramionami.

Gdy pozycja Dyrektora zachwiała się i Brent Jackson objął kierownictwo nad Programem Marrow wykorzystała sytuację i zbiegła. Wykorzystała informacje zdobyte od Cable'a na temat komórek Underground i wykorzystała je do stworzenia nowego Gene Nation. Jej sukces był jednak krótkotrwały, gdyż Agent Zero rozpoczął systematyczną eliminację członków tej organizacji. Wyeliminował niemal wszystkich, ale nie zabił Marrow, bo nie chciał robić z niej męczennicy.

Po wydarzeniach House of M Marrow utraciła swe zdolności. Wiadome jest, że stała się rzeczniczką i opiekunką resztki ocalałych Morlocków i w swym wywiadzie z Sally Floyd, choć nie bezpośrednio, dała odczuć swoją dezaprobatę, co do planowanej Ustawy Rejestracji Superbohaterów.Idanow 

Galeria postaci

Zobacz całą galerię

Uczestniczył w numerach.

Sortuj po:
Serii
Dacie
Avalon marvelcomics.pl jest nieoficjalną stroną poświęconą komiksom wydawnictwa Marvel.
Prawa autorskie do wszelkich postaci i grafiki - o ile nie napisano inaczej - należą do firmy Marvel i jej podmiotów.
Wszelkie materiały oryginalne © 2002-2017 Avalon marvelcomics.pl Kopiowanie tekstów bez zgody autorów jest zabronione.